"Каждая мечта дается нам вместе с силами для её осуществления!" (Р. Бах)

суботу, 17 вересня 2011 р.

МІЖНАРОДНИЙ КОНКУРС "БОБЕР - 2011"

          6 листопада 2011 року одночасно в усіх регіонах України за відповідними завданнями для кожної вікової групи відбудеться Міжнародний конкурс з інформатики та комп'ютерної грамотності "Бобер - 2011" для учнів 4 - 11 класів. 
         Конкурс проводиться в чотирьох вікових групах: БОБРЕНЯТКО – для учнів 4-5 класів, БОБРЕНЯ – для учнів 6 –7 класів; БОБРИК – для учнів 8 – 9 класів; БОБЕР – для учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл.
          Метою конкурсу є підвищення комп’ютерної грамотності дітей, ознайомлення і зацікавлення сучасними інформаційними технологіями, комп’ютерною технікою та літературою.
          У конкурсі можуть брати участь усі бажаючі учні 4– 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів усіх форм власності.
          Конкурс у загальноосвітніх навчальних закладах проводять координатори конкурсу або вчителі цієї школи. Для участі в конкурсі учень повинен зареєструватися у координатора конкурсу у своєму загальноосвітньому навчальному закладі. Координатор заповнює заявку на участь у конкурсі та надсилає її на адресу оргкомітету разом з копією переказу благочинної пожертви не пізніше 24 жовтня 2011 року.        
         Конкурс проводиться на засадах самофінансування. Рекомендована благочинна пожертва складає 12 гривень за кожного учасника.
         Кожен учасник конкурсу отримує пароль до відкриття пакету завдань в день конкурсу, файл відповідей утворюється автоматично в процесі розв’язування завдань, учасник зразу після закінчення конкурсу здає його своєму  координаторові. Конкурс триває:
для учнів 4-5 класів – 60 хвилин;
для учнів 6-7 класів – 70 хвилин;
для учнів 8-9 класів – 80 хвилин;
для учнів 10-11 класів – 90 хвилин.
Учасникам пропонуються завдання двох типів:
1.    Тестові завдання. До них додаються чотири варіанти відповіді, з яких  потрібно вибрати правильний.
2.    Інтерактивні завдання. Отримати правильний результат можна лише при виконанні відповідної послідовності  операцій на комп’ютері.
Критерії оцінювання результатів
Основним критерієм оцінювання результату є сумарна кількість балів, набрана  учасником. Кожен учасник має початкову суму 30 балів.
Для учнів 4 – 5 класів пропонується  21 завдання ( 7 – по 3 бали, 7 – по 4 бали, 7 – по 5 балів).
Для учнів 6 – 7 класів пропонується  24 завдання ( 8 – по 3 бали, 8 – по 4 бали, 8 – по 5 балів).
Для учнів 8 – 9 класів пропонується  27 завдань ( 9 – по 3 бали, 9 – по 4 бали, 9 – по 5 балів).
Для учнів 10 –11 класів пропонується  30 завдань ( 10 – по 3 бали, 10 – по 4 бали, 10 – по 5 балів).
За неправильну відповідь у тестовому завданні від загальної суми віднімається 1 бал, відсутність відповіді оцінюється в 0 балів. За  невірний розв’язок інтерактивного завдання бали не знімаються, неповний або неоптимальний розв’язок оцінюється меншою кількістю балів. 
Максимальна кількість балів, яку може отримати учасник:
для учнів 4-5 класу – 114 балів;
для учнів 6-7 класу – 126 балів;
для учнів 8-9 класу – 138 балів;
для учнів 10-11 класу – 150 балів. 
Кожному учасникові вручається  спеціальний сертифікат учасника Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної грамотності “Бобер”. Крім того, кожен учасник конкурсу отримує компакт-диск з матеріалами по тематиці конкурсу.

офіційний веб-сайт: http://bober.net.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар